Saturday, April 28, 2007

relatia perfecta

ea avea prieten. eu aveam prietena. alta data as fi spus ca e relatia perfecta. imi placeau brunetele si ea era ca in povestile cu alba ca zapada: pielea alba, parul negru- pina la umeri, buze subtiri, ochii verzi...

o vedeam complexata de corpul ei. nu avea sanii mari si tocmai de aia se ascundea in bluze largi. citeodata purta tricouri mulate si fuste sau pantaloni lungi. asa isi punea in evidenta feminitatea, dar ruina totul cu mersul ei putin cocosat.

nu era prima data cind ieseam la plimbare. eram intr-un oras strain, pe malul marii. si iubita mea si baiatu ei erau departe. ei nu stiau. dar poate e mai bine asa. ce nu stii nu te poate ranii. mi-a placut ca atunci cind am stabilit prima data sa iesim la o plimbare faceam planul de parca am fi avut o intilnire secreta. era micul nostru secret si nimeni altceva nu stia despre asta. in acelasi timp parca aveam si un secret unul fata de altul. nu stiu daca stii cum e sentimentul ala...dar eu vroiam sa o iau de mina, sa-i dau bretonul de pe fata si o sa o sarut.nu stiu ce gandea ea.

ne-am multumit reciproc pentru dupa amiaza petrcuta si ne-am vazut de treaba noastra. ne mai intalneam pe coridoare si ne salutam. asa a trecut o saptamana. am sunat-o si am stabilit un al doilea secret. mergeam din nou la plimbare. stiam ca nici de data asta nu ne vom apropia mai mult. era ciudat pentru ca eu as fi vrut ceva si simteam ca si ea ar fi reactionat pozitiv. poate ca nu ziceam nimic tocmai pentru ca ne-am fi ferit de un refuz primit de la celalalt. eu nu as fi refuzat-o. faceam poze cu un aparat uzat si ne atingeam mainile atunci cind incercam sa vdem pe ecranul prafuit ce a iesit. urmatoarea poza este cea mai buna pe care am facut-o vreodata, obisnuiam sa spun...

discutam despre lucruri inutile, ca doi copiii de 16 ani si ne uitam la poze cu case de lux. mergeam pe jos pina ne dureau picioarele, ignoram praful si soarele puternic. gustul de praf de mai tarziu si arsurile provocate de soare pe frunte si pe git imi aduceau aminte de escapada noastra.

urmatoarea plimbare o sa fie cea mai frumoasa pe care am avut-o vreodata....

No comments: