Saturday, April 28, 2007

imi plac femeile

le iubesc. nu pe toate. mai las si altora...
stiu ca am o relatie cit se poate de serioasa si o iubesc mai mult decit orice pe lume. tocmai de aia nu spun nimanui altcuiva ca o iubesc.

nu stiu ce moment din copilaria sau adolescenta mea ma face sa imi placa femeile atit de mult. de fiecare data imi zic ca am prea multa dragoste de oferit si atunci cind se stringe prea multa o revars asupra primei fete de linga mine. cind eram mai tinar iubeam orice fata care imi zicea ca ma iubeste. asa am ajuns sa am intilniri cu fete urite doar pentru ca ma placeau. mai tarziu ma culcam cu altele din acelasi motiv. cu timpul, spre binele meu am devenit mai selectiv.

am ajuns sa vad ca atunci cind imi propun sa fiu cu cineva, dorinta ajunge sa mi se indeplineasca. neori mi se pare ca e periculos sa-mi doresc ceva. dar in acelasi timp imi place atit de mult sa merg pina la capat.

imi place sa ma indrogostesc de fiecare data si sa o fac si pe ea sa se indragosteasca de mine. nu, in felul asta nu imi exersez puterea de cuceritor.

obisnuiam sa spun ca nu fac sex, fac dragoste. diferenta e simpla: atunci cind faci sex vrei ca partenerul tau sa te satisfaca si atita tot. atunci cind faci dragoste oferi placere celui de linga tine. eu, cind vad ca ea are orgasm, ma simt mai bine decit atunci cind ating eu punctul maxim. in felul asta stiu ca am oferit placere. sentimentul e minunat...

No comments: