Saturday, April 28, 2007

masaj din 3 miscari

nu era prima din alta tara. de data asta s-a intimplat insa sa fie sirboaica. astia din fosta iugoslavie au un obicei sa fie tare masivi. si baietii si fetele. ea avea numai 23 de ani dar i-as fi dat cel putin 26. asta pt ca era solida si putin ...rotunda.

prima data ne-am intilnit intr-un club. ma interesa mai o prietena de-a ei. o bruneta cu fata de asiatica. si aia era tot din serbia, dar era mai finutza. am dansat cu ele ore in sir pina cind Emi m-a luat de mina si m-a dus in centrul ringului. asta a fost primul semn. prima miscare a ei. au fost citeva dansuri. nici ea nu stia sa danseze asa ca nu m-am simtit inferior. citeva zile nu ne-am vazut.

ne-am reintilnit intr-un bar. aveam o cunostinta comuna. persoana in cauza a plecat dupa prima bautura. noi am ramas sa mai discutam. a doua zi nu aveam nimic de facut asa ca nu imi pasa cit de obosit eram. parea dispusa sa se intinda la vorba asa ca mi-am jucat rolul de ascultator. era a doua miscare a ei. imi spunea ca iubeste sa stea cu cineva de vorba fara sa se gindeasca la faptul ca persoana in cauza vreau doar sa se culce cu ea. eu zimbeam si ii dadeam dreptate. nu m-a atras din prima clipa. poate si pentru ca avea formele bine dezvoltate. dar acum...in lumina slaba parea un copil... si eu eram tot un copil. si imi placea sa ma joc.

si nu stiu de ce dar ma vedeam tot mai curind abandonat in bratele ei. doua ceaiuri mai tarziu eram intr-o camera strimta cu rafturile pline de creme de fata, sampoane si sticlute cu balsam de par. a inceput sa-mi maseze picioarele. ii spusesem probabil ca as fi fost obosit asa ca dupa ce si-a dat cu crema de calciie a incercat-o si pe mine. asta a fost al treilea pas.

eram pe jumatate adormiti. eu stateam cu capul la o margine de pat. ea la cealalta. si continuam masajul. era ca un 69 simulat. timid ii urcam cu ... masajul pe picioare in sus. nu a opus rezistenta nici cind am ajuns in cel mai de sus punct al piciorului. mi-am dat atunci seama ca ceea ce-mi spusese in bar era orecum adevarat. nu se pregatise pentru a ajunge in pat cu cineva. se epilase ultima data probabil in urma cu vreo 2 zile. era ca o piersica pufoasa si foarte fierbinte. i-a placut si normal si anal si oral. tipa din cind in cind si imi era frica sa nu trezeasca vecinii. nu ma cunostea nimeni in zona dar... pina la urma eram oarecum colegi de serviciu asa ca...

eu m-as fi oprit in orice moment. poate ca si ea la fel ar fi facut, dar am continuat asa pe jumatate adormiti. cred ca mai faceam pauze din cind in cind apoi o luam de la capat. am realizat cum a trecut timpul cind am vazut ceasul: sase si 17 minute. afara incepea sa se lumineze si ea nu m-ar fi lasat sa plec. daca patul nu era asa de mic poate ca adormeam acolo.

ma tinea in brate, in cadrul usii si ma intreba daca o sa o sun. i-am zis ca de data asta e alegerea ei. stia ca am o relatie stabila de ani de zile asa ca nu puteam sa-i ofer absolut totul. nu vroiam sa se termine momentul ala. poate ca era ultima data cind ma tine in brate. poate ca nu. eu zic ca depinde numai de ea...

No comments: