Monday, April 30, 2007

noaptea telefoanelor

prima m-a sunat bruneta. era trecut de ora 11 noaptea. vroia sa ma invite in oras. m-am mirat ...ca doar nu e genul care sa sune. si ne-am intins la vorba.

ma pregateam sa dorm deja, pe la ora unu si jumatate cind primesc un alt telefon. am crezut ca e o greseala, dar cind raspund era fata din serbia. am uitat sa-ti spun ca in prima zi nu a dat nici un semn de viata. apoi ne-am intilnit intimplator intr-un bar. era cu prietenele ei, eu eram cu gasca asa ca nu ne-am deranjat. am schimbat numai niste amabilitati si apoi ne-am privit cu subinteles de la distanta.

telefonul ei de aseara a venit atunci cind ma asteptam mai putin. vroia sa-i fac o vizita. initial am crezut ca glumeste, dar cind a inceput sa spuna cit de mult ii e dor de un masaj mi-am dat seama ca vorbea serios :) am ignorat-o pina cind mi-a zis ca daca nu vin eu la ea... vine ea la mine. o fi in pofte...mi-am zis... si nu greseam deloc...

a ajuns imediat la usa mea. din pacate, sau din fericire nu eram singur acasa asa ca intilnirea nu a durat decit 10 minute. timp in care a stat agatata de gitul meu.

ziceam ca imi place sa fiu admirat. cui nu ii place...dar parca nici genul ala care stau pe capu tau tot timpu... neee

sirboaica imi zicea ca ii plac jucariile de plus si isi dorea de mult un anumit animalutz. azi m-am plimbat prin oras (evident cu bruneta) si am gasit unu, din intimplare. cred ca e cazu sa ma pregatesc moral si psihic de o noapte lunga :P

No comments: