Wednesday, May 2, 2007

bomboane si initiale

pentru inceput tre sa-ti spun ca lucrez intr-o companie multinationala. colegii si colegele mele sunt din diferite tari. obiceiuri diferite, idei diferite, moduri de actiune diferite...toti comunicam insa in limba engleza.

acestea fiind spuse azi am primit o scrisorica in lb engleza. mai exact o felicitare. era insotita de o cutie de alune invelite in ciocolata si totul era impachetat intr-o hartie lucioasa, legata la repezeala cu banda scotch. am crezut ca e o gluma si dupa ce am recitit de zeci de ori mesajul inca nu stiu ce sa cred. suna ceva de genul (traducere si adaptare):
"daca tu crezi ca eu te ignor, te inseli. nu am facut-o si nu am sa te ignor niciodata. ciocolata e pentru tine. ceva dulce pentru o persoana dulce"

biletzelul era semnat doar cu initialele. nu am sa le dau acum. ciudat e ca nu stiu pe nimeni cu initialele astea. trebuie sa ma apuc sa sap :)

No comments: